Heeft u een vraag?
Top 5 vragen
Onze verzendkosten zijn sterk afhankelijk van het betreffende product. Indien nodig sturen wij ook batterijen met een rederij. |
We verzenden meerdere keren per dag en proberen de levertijd continu te optimaliseren. Als u meer gedetailleerde informatie over de verzendtijd nodig heeft, voegt u uw artikel toe aan het winkelmandje en opent u het vervolgens.
Nee, wij verzenden zonder een minimumbedrag.
Schrijf u vandaag nog in voor onze gratis nieuwsbrief, hiermee bent u een van de eersten die op de hoogte wordt gehouden van acties & kortingscodes.
Het is mogelijk om uw bestelling in ons magazijn af te halen. Nadat u uw bestelling online heeft geplaatst willen wij u vragen ons direct te informeren hierover. Wij zorgen dan dat uw bestelling niet wordt ingepakt, maar wordt klaargezet!
Nieuwe vragen
Dit komt omdat het een zuur batterij betreft die uit ons magazijn in Duitsland moet worden geleverd.
En vanuit veiligheidsoverwegingen op een pallet verzonden moet worden.
Zodra wij uw bestelling ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt door ons magazijn. Wanneer dit is gedaan ontvangt u van ons uw track & trace code. Houdt u er rekening mee dat de zending eerst moet worden opgehaald door de vervoerder, voor u meer informatie kunt zien over de levering. Wanneer uw bestelling met een pallet wordt vervoerd hebben wij helaas geen track & trace code. Wanneer u contact met ons opneemt kunnen wij wel een verwachtte levertijd opvragen bij de vervoerder.
U kunt eenvoudig in uw account bij ‘profiel’ uw wachtwoord wijzigen.
Helaas is dit niet mogelijk. U kunt hiervoor contact op nemen met de klantenservice.
Wanneer dit het geval is, wordt uw gehele bestelling geleverd binnen 3-7 werkdagen.