Top 5 vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendkosten zijn sterk afhankelijk van het betreffende product. Indien nodig sturen wij ook batterijen met een rederij.
Let op de verzendinformatie in de winkelwagen.
Voor de zendingen naar Belgie wordt een bedrag van €2,50 extra in rekening gebracht.

1
Wat is de levertijd?

We verzenden meerdere keren per dag en proberen de levertijd continu te optimaliseren. Als u meer gedetailleerde informatie over de verzendtijd nodig heeft, voegt u uw artikel toe aan het winkelmandje en opent u het vervolgens.

1
Is er een minimum orderbedrag?

Nee, wij verzenden zonder een minimumbedrag.

1
Hoe krijg ik vouchers / kortingscodes?

Schrijf u vandaag nog in voor onze gratis nieuwsbrief, hiermee bent u een van de eersten die op de hoogte wordt gehouden van acties & kortingscodes.

1
Wat zijn de voordelen van een klant account?

Het aanmaken van een klantaccount is volledig gratis en heeft veel voordelen. We hebben er een paar voor u op een rijtje gezet:

  • Vul automatisch uw verzend- en factuurgegevens in om het afrekenproces te versnellen
  • Opgeslagen creditcards
  • Toegang tot opgeslagen winkelwagentjes en bestelgeschiedenis
  • Inzicht in al uw bestellingen
  • Controleer uw bestelstatus
1

Nieuwe vragen

Ik heb meerdere producten besteld met verschillende levertermijnen, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
1
Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij uw bestelling ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt door ons magazijn. Wanneer dit is gedaan ontvangt u van ons uw track & trace code. Houdt u er rekening mee dat de zending eerst moet worden opgehaald door de vervoerder, voor u meer informatie kunt zien over de levering. Wanneer uw bestelling met een pallet wordt vervoerd hebben wij helaas geen track & trace code. Wanneer u contact met ons opneemt kunnen wij wel een verwachtte levertijd opvragen bij de vervoerder. 

1
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om uw bestelling in ons magazijn af te halen. Nadat u uw bestelling online heeft geplaatst willen wij u vragen ons direct te informeren hierover. Wij zorgen dan dat uw bestelling niet wordt ingepakt, maar wordt klaargezet!

1
Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

U kunt eenvoudig in uw account bij ‘profiel’ uw wachtwoord wijzigen.

1
Ik heb meerdere accounts, kan ik deze samenvoegen?

Helaas is dit niet mogelijk. U kunt hiervoor contact op nemen met de klantenservice.

1
Antwoord niet gevonden?
U kunt uw vraag stellen via het mailadres: info@online-accu.nl