Heeft u een vraag?
Top 5 vragen
Onze verzendkosten zijn afhankelijk van het door u gekozen product. De verzendkosten worden
berekend tijdens het afrekenen.
Meer informatie over de verzendkosten vindt u HIER.
Het is mogelijk om uw bestelling bij ons in het magazijn in Nederland op te komen halen.
Informeer HIER naar de mogelijkheden.
We verzenden meerdere keren per dag en proberen de levertijd continu te optimaliseren. Als u meer gedetailleerde informatie over de verzendtijd nodig heeft, voegt u uw artikel toe aan het winkelmandje en opent u het vervolgens.
Meer informatie over de levertijden vindt u HIER.
Voor bepaalde producten die verstuurd worden vanuit ons magazijn in Duitsland gelden bijzondere regels. Deze goederen vallen in de categorie “Dangerous Goods” en moeten hierdoor altijd op een pallet verstuurd worden.
Nee, wij verzenden zonder een minimumbedrag.
Nieuwe vragen
Al onze Solar producten worden verstuurd vanuit ons magazijn in Duitsland.
Heeft u een defect product ontvangen, of wilt u een garantie aanvraag doen voor uw omvormer, thuisbatterij of wifi stick? Dan kan deze aanvraag 6 tot 8 weken duren.
In sommige gevallen wordt uw product terug naar de fabrikant gestuurd.
Uw aanvraag zal dan langer duren dan bovengenoemde tijdsduur.
U kunt uw garantie aanvraag mailen naar info@online-accu.nl
U kunt eenvoudig in uw account bij ‘profiel’ uw wachtwoord wijzigen.
Wanneer dit het geval is, wordt uw gehele bestelling geleverd binnen 3-7 werkdagen.
Dit betekent dat wij u bestelling hebben doorgestuurd naar ons magazijn in Duitsland, hierna ontvangt u zo snel mogelijk uw track & trace code.
Dit is natuurlijk heel vervelend. U kunt dit melden bij de klantenservice. Wij sturen u een retourlabel op zodat u het verkeerde product naar ons retour kunt sturen. Wij sturen u zo snel mogelijk alsnog het juiste product toe!