Heeft u een vraag?
Verzending
We verzenden meerdere keren per dag en proberen de levertijd continu te optimaliseren. Als u meer gedetailleerde informatie over de verzendtijd nodig heeft, voegt u uw artikel toe aan het winkelmandje en opent u het vervolgens.
Meer informatie over de levertijden vindt u HIER.
Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt, in ons magazijn. Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u van ons een track & trace code per e-mail.
Wanneer uw bestelling op een pallet wordt verzonden, is hiervan helaas geen track & trace beschikbaar.
Onze verzendkosten zijn afhankelijk van het door u gekozen product. De verzendkosten worden
berekend tijdens het afrekenen.
Meer informatie over de verzendkosten vindt u HIER.
Nee, wij verzenden zonder een minimumbedrag.
Wanneer dit het geval is, wordt uw gehele bestelling geleverd binnen 3-7 werkdagen.
Het is mogelijk om een alternatief afleveradres aan te geven.
Helaas kan dit geen pick-up parcel shop zijn.
Houd u er rekening mee dat het afleveradres in hetzelfde land moet zijn als het factuuradres.
Wanneer het afleveradres een bijvoorbeeld een vakantiepark of haven is kan het pakket enkel worden afgeleverd bij een receptie.
Het is mogelijk om uw bestelling bij ons in het magazijn in Nederland op te komen halen.
Informeer HIER naar de mogelijkheden.
Voor bepaalde producten die verstuurd worden vanuit ons magazijn in Duitsland gelden bijzondere regels. Deze goederen vallen in de categorie “Dangerous Goods” en moeten hierdoor altijd op een pallet verstuurd worden.