Heeft u een vraag?

Verzending

Wat is de levertijd?

We verzenden meerdere keren per dag en proberen de levertijd continu te optimaliseren. Als u meer gedetailleerde informatie over de verzendtijd nodig heeft, voegt u uw artikel toe aan het winkelmandje en opent u het vervolgens.
Meer informatie over de levertijden vindt u HIER.

1
Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen, wordt deze zo snel mogelijk verwerkt, in ons magazijn. Zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u van ons een track & trace code per e-mail.
Wanneer uw bestelling op een pallet wordt verzonden, is hiervan helaas geen track & trace beschikbaar.

1
Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendkosten zijn afhankelijk van het door u gekozen product. De verzendkosten worden
berekend tijdens het afrekenen.
Meer informatie over de verzendkosten vindt u HIER.

1
Is er een minimum orderbedrag?

Nee, wij verzenden zonder een minimumbedrag.

1
Ik heb meerdere producten besteld met verschillende levertermijnen, wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
1
Kan ik een alternatief afleveradres laten bezorgen?

Het is mogelijk om een alternatief afleveradres aan te geven.
Helaas kan dit geen pick-up parcel shop zijn.
Houd u er rekening mee dat het afleveradres in hetzelfde land moet zijn als het factuuradres.

Wanneer het afleveradres een bijvoorbeeld een vakantiepark of haven is kan het pakket enkel worden afgeleverd bij een receptie. 

1
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is mogelijk om uw bestelling bij ons in het magazijn in Nederland op te komen halen.
Informeer HIER naar de mogelijkheden.

1
Waarom zijn de verzendkosten €89,00?

Voor bepaalde producten die verstuurd worden vanuit ons magazijn in Duitsland gelden bijzondere regels. Deze goederen vallen in de categorie “Dangerous Goods” en moeten hierdoor altijd op een pallet verstuurd worden.

1
Antwoord niet gevonden?
U kunt uw vraag stellen via het mailadres: info@online-accu.nl