Heeft u een vraag?

Retouren

Hoe stuur ik mijn pakket retour?

Wanneer u uw pakket retour wilt sturen, kunt u dit HIER melden.

1
Ik heb het verkeerde product besteld, wat nu?

Wanneer u uw pakket retour wilt sturen, kunt u dit HIER melden.
U ontvangt hiervan een bevestiging binnen twee werkdagen in een aparte e-mail, met daarin onze retourprocedure. De kosten van uw retour zijn voor eigen rekening.
Zou u op de pakbon de reden van retour willen aankruisen en deze terug in de doos willen doen? Zonder dit formulier kunnen wij uw retour helaas niet verwerken.

Zodra het pakket bij ons binnen is, wordt het pakket gecontroleerd en zullen wij overgaan tot terugbetaling van het artikel.

In de tussentijd kunt u het juiste product opnieuw online bestellen. Onze klantenservice helpt u graag met het vinden van het juiste product. 

1
Ik heb iets anders ontvangen, dan wat ik heb besteld?

Dit is natuurlijk heel vervelend. U kunt dit melden bij de klantenservice. Wij sturen u een retourlabel op zodat u het verkeerde product naar ons retour kunt sturen. Wij sturen u zo snel mogelijk alsnog het juiste product toe!

1
Antwoord niet gevonden?
U kunt uw vraag stellen via het mailadres: info@online-accu.nl